
W uzupełnieniu do informacji z dnia 30 kwietnia przedstawiamy szczegółowe wyniki konkursu „Systematyczność monitoringu przyrodniczego”, który trwał od 30 września 2013 roku do 15 kwietnia 2014 roku.
Konkurs przeznaczony był dla szkół
biorących udział w projekcie EDUSCIENCE. W ramach konkursu klasy projektowe
prowadziły obserwacje meteorologiczne i przyrodnicze za pomocą monitoringu
przyrodniczego i umieszczały dane w postaci raportów na portalu
www.eduscience.pl.
Do oceny brana była pod uwagę liczba raportów wprowadzonych na portalu w
godzinach: 9.00-12.00.
Nagrody dla zwycięskich klas przyznane zostaną w następujących kategoriach:
- dla klasy z I etapu edukacyjnego
- dla klasy z II etapu edukacyjnego
- dla klasy z Gimnazjum
- dla klasy ze Szkół Ponadgimnazjalnych (licea i technika)
Ponadto przewidziane zostały dodatkowe nagrody za regularne prowadzenie monitoringu w ostatnim etapie konkursu, tzn. od 5 marca do 15 kwietnia.
Nagroda dla zwycięskich klas będzie przekazana uczestnikom konkursu na koszt Organizatora za pośrednictwem Dyrektora Szkoły lub Administratora.
A oto zwycięzcy (w nawiasie liczba wprowadzonych raportów):
I etap edukacyjny
1 miejsce: Szkoła Podstawowa w Czelinie (198)
Pozostałe 9 szkół o najwyższej liczbie raportów:
2 miejsce (ex aequo): Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie (194)
2 miejsce (ex aequo): Szkoła Podstawowa nr 5 im. UNICEF w Turku (194)
3 miejsce (ex aequo): Szkoła Podstawowa w Jarantowicach (193)
3 miejsce (ex aequo): Zespół Szkół Publicznych w Łasinie (193)
4 miejsce (ex aequo): Szkoła Podstawowa nr 1 im. III Tysiąclecia w Sycowie (192)
4 miejsce (ex aequo): Szkoła Podstawowa im. gen. Stanisława Maczka w Boguchwale (192)
5 miejsce (ex aequo): Szkoła Podstawowa nr 7 im. VII Obwodu "Obroża" AK w Legionowie (188)
5 miejsce (ex aequo): Publiczna Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich w Bieńcu (188)
5 miejsce (ex aequo): Zespół Kształcenia i Wychowania - Publiczna Szkoła Podstawowa w Starej Kiszewie (188)
II etap edukacyjny
1 miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 7 w Mławie (198)
Pozostałe 9 szkół o najwyższej liczbie raportów:
2 miejsce: Szkoła Podstawowa w Klenicy (197)
3 miejsce: Szkoła Podstawowa im. A. Mickiewicza w Piotrowicach (195)
4 miejsce: Zespół Szkół nr1 z Oddziałami Integracyjnymi im. H. Jordana w Krotoszynie (194)
5 miejsce (ex aequo): Szkoła Podstawowa w Dobryniu Dużym (191)
5 miejsce (ex aequo): Zespół Szkół w Krzeszowie – Szkoła Podstawowa (191)
6 miejsce (ex aequo): Zespół Szkół we Wrzosowej (188)
6 miejsce (ex aequo): Zespół Szkół w Radzyniu Chełmińskim – Szkoła Podstawowa (188)
7 miejsce: Szkoła Podstawowa im. M. Kopernika w Bojadłach (183)
8 miejsce: Samorządowa Szkoła Podstawowa w Ostojowie (160)
III etap edukacyjny
1 miejsce: Gimnazjum Nr 1 w Lęborku, liczba wprowadzonych raportów 184
Pozostałe 9 szkół o najwyższej liczbie raportów:
2 miejsce: Gimnazjum nr1 w Zespole Szkół w Wodzisławiu (173)
3 miejsce: Zespół Szkół Samorządowych w Zawidzu Kościelnym (158)
4 miejsce: Gimnazjum 93 im. Księżnej Izabeli Czartoryskiej w Warszawie (146)
5 miejsce: Gimnazjum im. Marii Konopnickiej w Szydłowie (143)
6 miejsce: Publiczne Gimnazjum nr 1 w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Szydłowcu (139)
7 miejsce: Gimnazjum w Liczu (136)
8 miejsce: Zespół Szkół w Chmielniku – Gimnazjum im. Szarych Szeregów (104)
9 miejsce: Publiczne Gimnazjum w Jordanowie Śląskim (103)
10 miejsce: Publiczne Gimnazjum im. 1. Pułku Lotnictwa Myśliwskiego "Warszawa" w Poświętnem (101)
IV etap edukacyjny
1 miejsce: Technikum Mechaniczne Nr 15 w Krakowie, liczba wprowadzonych
raportów 190
Pozostałe 9 szkół o najwyższej
liczbie raportów:
Miejsce 2: Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. T. Kościuszki w Radłowie (186)
Miejsce 3: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Lipsku – Liceum Ogólnokształcące (154)
Miejsce 4: Technikum nr 1 w ACE w Augustowie (123)
Miejsce 5 (ex aequo): Zespół Szkół nr 2 im. Jana Długosza w Wieluniu (100)
Miejsce 5 (ex aequo): Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Lipsku – Technikum (100)
Miejsce 6: I Liceum Ogólnokształcące im. K. Brodzińskiego w Tarnowie (90)
Miejsce 7: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Siedlcach (84)
Miejsce 8: Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Gostyninie (72)
Miejsce 9: Liceum Ogólnokształcące w Więcborku (69)
Monitoring w okresie 5 marca – 15 kwietnia 2014 r.
Raporty wprowadzane w okresie od 5 marca do 15 kwietnia były dodatkowo liczone i osobno punktowane. W tym okresie można było wprowadzić maksymalnie 42 raporty. Ten dodatkowy konkurs również cieszył się dużym zainteresowaniem i szkoły bardzo sumiennie brały w nim udział. Szkoły, które wprowadziły wszystkie 42 raporty w terminie (a jest to 6 szkół z I etapu oraz 7 szkół z II etapu), zostaną nagrodzone programami multimedialnymi. Ponadto zostaną przyznane nagrody dla zwycięskich szkół w ramach III i IV etapu.
Zwycięzcami tego dodatkowego konkursu są następujące szkoły (liczba terminowo wprowadzonych raportów podana w nawiasie):
I etap
Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie (42)
Szkoła Podstawowa nr 1 im. III Tysiąclecia w Sycowie (42)
Szkoła Podstawowa w Zgłobniu (42)
Szkoła Podstawowa w Czelinie (42)
Szkoła Podstawowa nr 7 im. VII Obwodu "Obroża" AK w Legionowie (42)
Zespół Szkół Publicznych w Łasinie (42)
II etap
Szkoła Podstawowa nr 7 w Mławie (42)
Zespół Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. H. Jordana w Krotoszynie (42)
Szkoła Podstawowa im. M. Kopernika w Bojadłach (42)
Zespół Szkół w Krzeszowie – Szkoła Podstawowa (42)
Szkoła Podstawowa w Klenicy (42)
Szkoła Podstawowa im. A. Mickiewicza w Piotrowicach (42)
Szkoła Podstawowa w Dobryniu Dużym (42)
III etap
Gimnazjum nr 1 w Zespole Szkół w Wodzisławiu (40)
IV
etap
Technikum Mechaniczne Nr 15 w Krakowie (41)
Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. T. Kościuszki w Radłowie (41)
Zestawienie wyników dodatkowego (5.03-15.04.2014) konkursu uwzględniające 20 najlepszych szkół z każdego etapu edukacyjnego znajduje się na dole strony.
Sponsorem nagród dla I i II etapu jest Transfer Learning Solutions.
Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom za czynny udział w konkursie!
Zespół Projektowy EDUSCIENCE