Eduscience

Eduscience

niedźwiedź Eduscience

Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa o wynikach konkursu „Systematyczność monitoringu przyrodniczego”, który trwał od 30 września 2013 roku do 15 kwietnia 2014 roku.

Konkurs przeznaczony był dla szkół biorących udział w projekcie EDUSCIENCE. W ramach konkursu klasy projektowe prowadziły obserwacje meteorologiczne i przyrodnicze za pomocą monitoringu przyrodniczego i umieszczały dane w postaci raportów na portalu www.eduscience.pl.
Do oceny brana była pod uwagę liczba raportów wprowadzonych na portalu w godzinach: 9.00-12.00.

Nagrody dla zwycięskich klas przyznane zostaną w następujących kategoriach:
- dla klasy z 1 etapu edukacyjnego
- dla klasy z 2 etapu edukacyjnego
- dla klasy z Gimnazjum
- dla klasy ze Szkół Ponadgimnazjalnych (licea i technika)

Nagroda dla zwycięskich klas będzie przekazana uczestnikom konkursu na koszt Organizatora za pośrednictwem Dyrektora Szkoły lub Administratora.

A oto zwycięzcy:

I etap edukacyjny
Szkoła Podstawowa w Czelinie, liczba wprowadzonych raportów 198

II etap edukacyjny

Szkoła Podstawowa Nr 7 w Mławie, liczba wprowadzonych raportów 198

III etap edukacyjny
Gimnazjum Nr 1 w Lęborku, liczba wprowadzonych raportów 184

IV etap edukacyjny
Technikum Mechaniczne Nr 15 w Krakowie, liczba wprowadzonych raportów 190

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim uczestnikom za czynny udział
w konkursie!
 
Zespół Projektowy EDUSCIENCE

Zegarmistrzowie języka

Postrzeganie czasu jest dla funkcjonowania ludzkiego umysłu kluczowe. Jego zaburzenie powoduje trudności np. w komunikacji językowej. Prowadzone przez nas badania pokazują, jak można naprawić zepsuty „zegar neuronalny” u osób z trudnościami…

Czytaj więcej

Co ma tundra do dwutlenku węgla?

Tundra to przykład biomu, czyli obszaru o określonym świecie roślinnym i zwierzęcym w danej strefie klimatycznej. Występuje głównie na półkuli północnej na obszarze Arktyki i pokrywa ok. 20% powierzchni Ziemi.

Czytaj więcej