Eduscience

Eduscience

niedźwiedź Eduscience

Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa o wynikach konkursu „Systematyczność monitoringu przyrodniczego”, który trwał od 30 września 2013 roku do 15 kwietnia 2014 roku.

Konkurs przeznaczony był dla szkół biorących udział w projekcie EDUSCIENCE. W ramach konkursu klasy projektowe prowadziły obserwacje meteorologiczne i przyrodnicze za pomocą monitoringu przyrodniczego i umieszczały dane w postaci raportów na portalu www.eduscience.pl.
Do oceny brana była pod uwagę liczba raportów wprowadzonych na portalu w godzinach: 9.00-12.00.

Nagrody dla zwycięskich klas przyznane zostaną w następujących kategoriach:
- dla klasy z 1 etapu edukacyjnego
- dla klasy z 2 etapu edukacyjnego
- dla klasy z Gimnazjum
- dla klasy ze Szkół Ponadgimnazjalnych (licea i technika)

Nagroda dla zwycięskich klas będzie przekazana uczestnikom konkursu na koszt Organizatora za pośrednictwem Dyrektora Szkoły lub Administratora.

A oto zwycięzcy:

I etap edukacyjny
Szkoła Podstawowa w Czelinie, liczba wprowadzonych raportów 198

II etap edukacyjny

Szkoła Podstawowa Nr 7 w Mławie, liczba wprowadzonych raportów 198

III etap edukacyjny
Gimnazjum Nr 1 w Lęborku, liczba wprowadzonych raportów 184

IV etap edukacyjny
Technikum Mechaniczne Nr 15 w Krakowie, liczba wprowadzonych raportów 190

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim uczestnikom za czynny udział
w konkursie!
 
Zespół Projektowy EDUSCIENCE

Zdrowe opalanie, czyli jakie?

Jak długo mogę się dziś opalać? To pytanie zadajemy sobie szczególnie w bardzo słoneczne dni. Czy możliwe jest wyznaczenie czasu opalania, w którym naszemu organizmowi dostarczymy dawkę promieniowania potrzebną do wytworzenia witaminy D3, a jednocześnie…

Czytaj więcej

Wakacyjna lektura dla nauczycieli

Zachęcamy do wpisania na swoją wakacyjną listę lektur dwóch nowych raportów dotyczących edukacji przyrodniczej. To idealne lektury letnie dla tych wszystkich, którzy zainteresowani są nauczaniem STEM oraz wykorzystaniem gier w nauczaniu!

Czytaj więcej